Funny (1)

សួស្ដីអ្នកទាំងអស់គ្នាសូមស្វាគមន៍មកកាន់ Channel (Your Name)
.....................................................................................................................................................
👉(Next video):
.....................................................................................................................................................
បាទសួស្ដីអ្នកទាំងអស់គ្នានេះជាវីដេអូបង្ហាញអំពី (About your video) ហើយសូមបងប្អូនមើលវីដេអូនេះអោយដល់ចប់ដើម្បីទស្សនានូវវីដេអូ កំប្លែង របស់ខ្ញុំ។
ខ្ញុំនឹងធ្វើការ Upload video ជារៀងរាល់ (When your upload video)។
ហើយសង្ឃឹមថាបងប្អូនពេលមើលវីដេអូនេះចប់បងប្អូននឹងជួយចុច Subscribe បើកសញ្ញារូបកណ្ដឹង នូវ Channel របស់ខ្ញុំម្នាក់មួយដើម្បីបងប្អូនទទួលបានវីដេអូនៅពេលដែលខ្ញុំ Upload ចូលទៅក្នុង YouTube។
`````````````````````````````````````````````````````````````````````````
បងប្អូនអាចមើលវីដេអូនៅក្នុង Channel YouTube របស់ខ្ញុំ ដែលខ្ញុំធ្វើការ Upload មានដូចជាវីដេអូកំប្លែង និងអ្វីៗជាច្រើនទៀត ( About your all video in your Channel)។
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
បាទដូច្នេះបងប្អូនអាចទស្សនានូវវីដេអូកំប្លែងដែលខ្ញុំធ្វើកា Upload ចូលក្នុង YouTube ដើម្បីអោយអ្នកទាំងអស់គ្នាបានសើច( About you video vlog in your youtube channel)
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
សូមបងប្អូនកុំ Comment ពាក្យថា Subscribe នៅក្នុងវីដេអូរបស់ខ្ញុំពីព្រោះវាលោតចូលកន្លែង Spam។
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
សូមអរគុណបងប្អូនដែលបានជួយចុច Subscribe Channel របស់ខ្ញុំ ហើយអ្នកមកក្រោយអាចចុច Subscribe នូវ Channel របស់ខ្ញុំបាន ។
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_ ( Your Name)-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_
Yes, this is a video about you and watch the video to see my complete video.
I will upload every video (When your upload video).
Hopefully, when you finish watching this video, you will be able to click Subscribe, turn on one of my channel's beacons for the video once I upload to YouTube.
`````````````````````````````````````````````````````````````````````````
You can watch videos on my YouTube channel that I upload, such as funny videos and more (About your all video in your Channel).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Yes so you can watch the funny video I made uploaded to YouTube for everyone to laugh (About you video vlog in your youtube channel)
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Don't subscribe to Subscribe in my video because it jumps into Spam.
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\ \\
Thank you for helping me to subscribe to my Subscribe Channel and then subscribe to my Subscribe Channel.
....................................................................................................................................................
My social media 👇👇👇👇
👉 Facebook :
👉 Instagram:
👉 YouTube:
👉 Telegram:
👉 Twitter:
👉Tell me : (Your phone number)

You Might Also Like

0 comments